Friday 29 June 2012

Reveal Kitchen Project

Hello beste volgers !

Hier de beloofde beelden van mijn afgewerkt keuken project.
Het doel was om een witte overheersende keuken te ontwerpen met het gebruik van donkerbruin als contrasterende kleur of patroon (zoals de nieuwe vloer).  De tegels op de muren zijn uit zilveren travertijn, wat meer en meer mijn voorkeur krijgt.  Het was niet zo evident om de goeie kleurschakering te vinden.  De eerste levering bleek zelf iets te donker, maar dankzij een vlotte samenwerking van mijn leverancier zijn we er , zonder tijdverspilling, wel geraakt.

De tegels van de vloer werden om maat versneden en geplaatst volgens mijn gewenste patroon:  'Herringbone'.  Dat wilden we om een continuïteit te behouden met de houten vloer van de andere ruimtes.

De laatste fase was het plaatsen van de donkere houten schappen en het zoeken van het bijpassende servies en accessoires.  Want, zoals jullie het al waarschijnlijk gemerkt hebben op mijn blog, alles gaat om details en sfeer ;)

Up naar het volgende !

xoxo





No comments:

Post a Comment